comentários

Todos os comentários serão respondidos no próprio post.

Every comment will be replied at the respective post.

terça-feira, 8 de junho de 2010

Look of the day : Tropical sunset

Ontem decidi maquilhar-me com cores vivas como não fazia há muito tempo. A - maldita! - rotina e a falta de tempo de manhã acaba sempre por me puxar para o clássico smokey eye castanho. Não me interpretem mal, eu adoro esse look e há certos tons de castanho/bronze que fazem com que os meus olhos pareçam muito mais verdes, mas adoro brincar com as cores e experimentar estes looks mais arrojados :)
Portanto, aqui fica o look de ontem e o que usei para o conseguir:

Yesterday i decided to wear a bright look since i haven't done one in a while. The - damned! - routine and lack of time in the mornings ends with me going for the classic brown smokey eye. Don't get me wrong, i love that look and with some shades of bown and bronze, really makes my green eyes pop, but i love to play with fun colors and try these bold looks.
So, here's the look and what i used to achieve it:









Too Faced Eyshadow Insurance


88 Matte Palette


Generic palette that i had for years. There isn't a bright orange in the 88 one.


Telescopic Mascara

Gostavam de ver algum look em particular? Enviem-me uma mesagem através da tab "email me!" e assim que puder atenderei aos vossos pedidos!

Would you like to see a particular look? If so, email me trough the upper tab of the blog, and i'll answer to your requests as soon as i can!

5 comentários:

  1. Nice! Nunca experimentei com essas cores, sou mais virada para cores frias. Mas parece-me bem :D

    ResponderEliminar
  2. I love it! that colors suits you well! I own a similar eyeshadow pallete that I bought from ebay but I dont like the quality :/

    ResponderEliminar
  3. Daniela: Eu gosto de experimentar com todas as cores! Os azuis não me costumam ficar muito bem daí que, normalmente, use mais as cores quentes :) *

    ResponderEliminar
  4. Inês: This palette isn't the most awesome palette out there, but it has so many colors and some of them are quite pigmented. For what i paid for it, i think it's worth it. *

    ResponderEliminar
  5. INVEJA. [já não me sei maquilhar desde que descobri que dá trabalho...e desde que fui para a faculdade]

    uma outra guida

    ResponderEliminar